Friday, June 10, 2011

Kisah Boss, Secretary, Isteri dan Anak

Mengapa aku pecat Secretary ku yg seksi??? …….

Minggu lepas, birthday ku yang ke-50 tahun!
Pada paginya,aku turun bersarapn dgn harapan isteriku ingat & mengucapkan dgn penuh mesra “Selamat HariJadi Ya Sayang”.

Waktu berlalu, isteriku sama sekali tidak mengucapkan sesuatu! Hmm, itulah isteriku!

Mungkin anak2ku ingat, birthday papanya.
Tp tak seorang pun dtg ke meja utk bersarapan dan mengucapkan sesuatu pada ku.

Akhirnya aku meneruskan langkah ke ofis dgn perasaan sayu dan hambar!

Setiba di ofis,aku menuju ke bilik .
Secretary ku, Emy menyapa
“Good morning Boss , Selamat Harijadi” sambil tersenyum manja dan menghulurkan secangkir kopi…
Aku merasa sedikit terubat, kerana masih ada yang mengingati harijadi ku.

Setibanya waktu tengah hari, Emy sekali lagi mengetuk pintu bilik ku …“Bos sekarangkan waktu lunch and its your birthday , mari kita pergi lunch”

“Aku sedikit tersentak…hmmm disebabkan tiada siapa yang mengingati birthdayku and no phone call or lunch date with my wife, aku menerima pelawaan Emy..

Kami pun pergi lunch berdua.

Setelah lunch, Emy berkata “Hari ini hari special kan Boss, kita tak payahla ke ofis lagikan?“ Why not kita pergi relax –relax saja at my apartment??..

Aku mengangguk! Sambil tangannya mengusap2 lenganku.Terbau haruman tubuhnya yang menyegarkan…

Setiba di apartment nya, dia berkata “Boss, maaf tunggu sekejap ya, saya mahu ke bilik tidur utk menukar pakaian, panas sangat hari ni..“.katanya manja…

“Wokey!!!!” sahutku pantas sambil tersenyum miang kepada Emy!!

Emy masuk kebilik tidurnya dan mata nakalku mengekori susuk tubuhnya yg genit…..Kira-kira 10 minit kemudian…

Emy keluar membawa KEK besday, diiringi Isteri n anak2ku serta bersama rakan kerjaku sambil menyanyi “Happy Besday To U..”

Aku duduk TERPAKU KEKERASAN di atas sofa, dgn telanjang bulat tanpa sehelai benangpun… !!! #@$%^^&**.

No comments:

Post a Comment